Svacka

publicerat i Desmond, Träning;
Just nu känns det som jag kommit in i en riktig svacka vad gäller ridningen. De senaste gångerna har jag inte fått in den där "wow" känslan. Det känns som att ingenting riktigt funkar. Efter varje ridpass så känns det som att jag inte kan rida och allt är bara kaosigt. All inspiration är som bortblåst och ja...
 
Jag hoppas att detta löser sig och att inspirationen kommer tillbaka. Tills dess får jag väll kämpa på så gott det går.
 
 Det är tur att han är fin "min" prins

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eminett:

Hoppas du får tillbaka inspirationen, annars är det ju inte alls kul! För mig handlar ridning/hästar o att jag skall tycka att det är kul att fara till stallet, att ha inspiration till att utvecklas så hoppas verkligen att du får tillbaka din inspiration! Fin bild dessutom!

Kommentera inlägget här :