Shoppinggalen?

publicerat i Shopping;
Efter gårdagen och idag kan jag konstatera att antingen så är jag shoppinggalen när det kommer till häst prylar eller så är Desmond extremt bortskämd! Haha. Jag var in på hööks igår för jag skulle ju köpa ett nova bett. Jag kom ut ur affären med både ett bett och ett pannband. Idag var jag med pappa och handlade och vi gick in på hööks återigen och jag fick med mig en piké och ett gummiband. Det svider i plånboken men själen blir ju glad<3 Haha, jag är galen,jag vet.
 
 
Jag kunde bara inte motstå pannbandet. Det var hur fint som helst. Speciellt med de glittriga pärlorna på.*Hjärteögon*
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Haha vi verkar ha samma smak. ;) Har precis köpt ett lika dant till Noble.

Svar: Haha det var ju nästan lite läskigt att vi köpt likadant😂
Patricia Bergsten

Kommentera inlägget här :