Nytt träns & Fin häst

publicerat i Träning, Vardag;
Jag åkte till stallet även fast jag fortfarande är lite sådär halv sjuk. Desmond hade gått med på en lektion med småbarnen klockan tio så han blev lite fundersam när jag kom och hämtade honom i hagen igen ;) Under ridpasset tyckte jag att han var riktigt fin. Lite seg ibland men annars var han helt okej. Red igenom honom i alla gångarter och jobbade lite med mina händer. Tänkte mycket på hur jag hade de och att jag inte ska rycka för mycket i tyglarna. Sedan red jag lite på en övning vi gjorde på träningen i tisdags som inehöll halvhalter och lite balans träning.
 
 
Men vet ni vad det bäst var? Jag fick ett träns av Desmonds förra fodervärd Malin! Hur snällt? Det var skit snyggt och hon berättade att hon hade haft det på honom förut. Pannbandet är så himla fint *hjärteögon*. Såklart använde jag det idag när jag red och han var så fin i det <3
 
Ni kan få bättre bilder på tränset när jag tar med kameran till stallet :)
 
 
Förlåt för dåliga mobilbilder, jag ska försöka ta med kameran imorgon :D
 
 

Kommentera inlägget här :