EM i Achen

publicerat i Vardag;
Dagen har spenderats framför tv:en för att kolla på EM i dressyr. Idag var det de 15 bästa från gårdagens Grand Prix Special (som jag också kollade på) som fick rida Küren. Tinne red verkligen bra det lilla jag såg för jag var tvungen att gå ut för jag blev så himla nervös när hon red,stabilt. Synd bara att hon inte fick lite högre procent så hon hade placerat sig,men en sjätte plats i EM är ju hur bra som helst det med.
 
Men alltså jag säger bara ett namn: Charlotte Dujardin. Hur fina är inte hon och Valegro tillsammans? Vilket ekipage. Man får ju gåshud när hon rider. Hon var verkligen en välförtjänt vinnare.
 
 
Då till morgondagen. På schemat står träning för Lajla, hoppträning närmare bestämt. Ska bli kul att hoppträna och det ska bli spännande och se hur han känns. Han hoppade ju fint i Onsdags så det ska nog gå bra imorgon också. Vill åka till Desmond nu, nu, nu!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :