Fullt upp

publicerat i Vardag;
Hej kompisar :D Hoppas ni haft en bra måndag idag. Min har faktiskt varit helt okej. Eftersom att jag var sjuk nästan hela vecka 9 har jag fortfarande väldigt mycket att ta igen samt några prov som måste göras. Så just nu är det ganska stressigt i skolan. 
 
Hur ser min vecka ut då? Jo, imorgon är det hoppträningen med prinsen. Sedan funderar jag på om jag ska rida med på lektionen på onsdag. Jag kan nämligen inte rida nu till helgen för på torsdag åker jag iväg på konfirmationsresa,och på söndag kommer jag hem. Det ska bli superkul men jag kommer ju sakna bebis :( 
 
 
Kan även spoila lite om ett nytt köp jag gjorde idag,hihi. Är super mega jätteglad. Tänker inte säga vad det är utan ni kan få en liten ledtråd i form av en bild ;)
 
Hoppas ni får en superbra vecka :D
 
 
 

Kommentera inlägget här :