Söndag

publicerat i Vardag;
Godmorgon alla fina människor där ute. Idag är det söndag för er som inte visste  det ;) det betyder alltså att jag åker på ridläger imorgon :D Ridlägret är på stallet så jag ska ha Desmond, jag ska alltså inte åka iväg någon stans. Det är sjunde året jag är på ridläger så det skulle kännas konstigt om jag inte åkte, ingen sommar utan ridläger ;) Det var under förra ridlägret som jag lärde känna Desmond ordentligt och sista dagen fick jag ju erbjudandet om att bli halvfodervärd på honom. Ett år går verkligen superfort!

Planerna för dagen är att nu på förmiddagen ska jag och mamma en sväng på Birsta för jag behöver verkligen shorts och troligtvis några linnen också. Sen ska vi även förbi granngården och kika om de har ridstövlar eller chaps. Sedan åker jag till Desmond. Utvärdering av rispades kommer senare under dagen.

Hoppas alla får en superbra dag!



Kommentera inlägget här :