Guldstjärna

publicerat i Desmond;
Idag var han värd flera miljoner finaste Desmond.
 
Började med att värma upp i alla gångarter. Red många skänkelvikningar och volter. Han kändes superfin redan då. Börjad med att träna på att få till bra halter där han står bra med alla fyra benen. Han var superduktig men när jag ska göra "dressyr hälsningen", som man ska göra i början av dressyrprogramen, så vil han gärna gå frammåt. Efter ett antal halter lyckades han ställa sig bra med benen och han stod still när jag gjorde hälsningen.
 
Hoppövningen vi gjorde i måndags på träningen stod kvar så jag bestämde mig för att hoppa den. Det var en serie med en bom och tre hinder. Han hoppade superfint. Älskar kombinationer och serier för man kommer alltid rätt och självförtroendet höjs otroligt mycket.
 
Älskade häst
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av my:

Vad kul! Hörde av mamma på matforstävlingen att du var där och du tydligen är min tremänning. Det visste jag minsann inte men du verkade ha koll :D

Svar: Haha japp , det hade jag faktiskt koll på ;) :D
Patricia Bergsten

Kommentera inlägget här :