Sjukling

publicerat i Vardag;
Hej alla :D Förlåt för att det nästan bara har blivit utrustnings samt outfits bilder här. Jag har bara blivit så såld på cirka all utrustning haha + att hööks fått in massa nya vårnyheter som jag dregglar över ;)
 
Jag har varit hemma från skolan sedan i onsdag pga förkylning men hoppas att jag är lagomt pigg imorgon för då står ridning på schemat. Hoppas mamma kan fota lite :D Tänkte försöka träna på att få honom att gå i form även när jag gör tempoväxlingar. Har lite svårt för att hålla honom kvar i formen när jag tex ökar traven vilket resulterar i att han bara höjer huvudet.
 
Sedan tänkte jag fortsätta jobba på L:B1 dressyr programmet. Brukar rida det då och då både för att det är ett väldigt lätt program och för att det finns så mycket man kan jobba med :) Hoppas det går lite bättre än de senaste gångerna jag ridit.
 
Han är så fin min bebis <3

Kommentera inlägget här :