Hej Kompisar!

publicerat i Desmond, Vardag;
Nu var det ett tag sedan jag skrev, jag ber så mycket om ursäkt. Jag ska bättra mig. Kan inte skylla på mycket läxor heller ;) 
 
Hur som helst så var jag hos Desmond idag :D Tog in honom som vanligt och började rykta. Efter ett tag kommer en tjej som också hyr en häst ner från ridhuset. Hon berättar att Desmond hade varit lite dålig igår. Jag blev lite rädd och fundersam och började genast oroa mig. Men jag tyckte han såg ut som vanligt och han verkade helt okej. När några andra kom till stallet fick jag reda på att han hade haft kolik igår.KOLIK!! Jag blev ju genast livrädd. Men han hade gått en nybörjar lektion imorse så han var helt okej när jag skulle rida. Harriet (Ridlärare/stallägare) hade varit uppe i ridhuset och gått med honom och när han fick bajsa blev allt bra.
 
Tänk om jag varit där? Jag hade ju fått panik. Uscha.
 
 
Under ridpasset kändes han väldigt fin och vi hoppade några språng på 60-70. Det var några hinder kvar i ridhuset sedan hoppträningen i tisdags så det utnyttjade vi ;) 
 
 
Älskade lilla hjärtat <3

Kommentera inlägget här :