Vilka kläder ska jag ha egentligen?

publicerat i Tävling, Utrustning;
Idag var jag in på Hööks en snabbis och testade den där bruna kavajen. Jisses vad fin den var! Den var mycket tunnare än den svarta jag testade var samt att den bruna hade helt annat material. Så valet faller nog på den bruna.
 
Sen kommer vi ju till den där frågan. Vilken tröja ska jag ha under? Från början var jag helt inställd på en vit men har nu börjat tveka. Ska jag kanske ha en rosa? Rosa och brunt är ju faktiskt superfint tillsammans. Åhh det finns så mycket fint att välja på!
 
Det är ju tur att jag iallfall vet vilka byxor jag ska köpa. Känns skönt att de byxorna jag rider i till vardags även finns i vitt. En sådan lättnad, verkligen. Så slipper jag testa en massa byxor också haha.
 
Bild från hööks

Kommentera inlägget här :